Tv och bredband

 

Som hyresgäst hos Hässlehem erbjuder vi dig ett basutbud med TV-kanaler.

Kabel-TV


Det analoga grundutbudet ingår i din hyra. Det innebär att du kan se kanalerna i alla dina TV-apparater utan att du har någon digitalbox. Om du vill ha fler kanaler får du teckna ett eget abonnemang till egen kostnad.

Felanmälan kabel-TV


Vid felanmälan som gäller kabel-TV ska du först kontrollera dina TV- och antennuttag. Om felet kvarstår ska du kontakta dina grannar för att höra om de upplever samma problem som du, annars kan du bli debiterad hela serviceavgiften om det visar sig att det är fel på din utrustning. Om dina grannar har samma fel ska du göra en felanmälan till Kontakta Bobutiken ..

Du som bor i ett Com Hem-hus kontaktar Com Hems kundservice på tel. 90 222 för att felanmäla.

Bredband


I våra fastigheter som har Com Hem som leverantör kan du kontakta Com Hem på tel. 90 222 för att teckna ett bredbandsabonnemang. Om du bor i en fastighet som inte har Com Hem som leverantör väljer du själv vilket bolag du vill teckna ett abonnemang med. Tänk på att bredbandet ska vara kopplat till ADSL.

Om du får problem med ditt bredband ska du kontakta din leverantör.